czwartek, 3 kwietnia 2008

Przeceniona

Tak się jakoś złożyło, ze mam na sobie ubrania z przecen. Bluzkę vans i buty mustang upolowałam w outletach, spodnie sama uhandlowalam w c&a, bo miały guzik oderwany (który sama w kabinie niechcący zerwałam :P ). No i bolerko z zary, które wielbię. Jest na mnie odrobiny za duże, ale właśnie za to je tak lubię. Jedyne nieprzecenioe rzeczy to kaszkiet z h&m oraz torba z zary nad którą się zastanawiałam prawie pól roku.
darmowy hosting obrazków

spodnie c&a
bluzka vans
bolerko zara
buty mustang
kaszkiet h&m
torebka zara

10 komentarzy:

Klaudia pisze...

Widzę jakieś fajowe buty, masz może je w zbliżeniu ? Wygladają na masywne , potrzebuję czegoś takiego. :)

Anonimowy pisze...

Po pierwsze chaiłam zauważyć, że masz bardzo stylowe mieszkanie:)
Torebka jest świetna. Lubie i jestem zmuszona takie kupowac(zawsze musze mieć przy sobie dużo rzeczy).

kasiażynka pisze...

Cynamonki uprzedziła mnie w tym, co chciałam napisać :) fantastyczna część mieszkania, którą zaprezentowałaś nam tu na zdjęciach. a dodam jeszcze, że zarówno Twoje stroje do niego jak i mieszkanie do Twoich strojów komponują się świetnie :)

kasiaczek pisze...

Bardzo fajny zestew :) i buciki tez super :) Pozdrawiam :)

Paulin pisze...

ta torebka wymiata hehe :) a jeszcze jedno zdjecie takie zamazane i się obrażę!

Pomysłodajnia pisze...

supet twidowa torba ;)
zapraszam:
pomyslodajnia.blox.pl

dulcynea pisze...

Masz niesamowite mieszkanie i buty :)

czerwone rajstopy pisze...

mi też się buty w oczy rzuciły;D
świetne:)

Tommi Heyduk pisze...

dziękuję za ciepłe słowa! chciałem być orginalny, ale widzę, że zachwyt nad mieszkaniem i butami został już wyrażony przez resztę towarzystwa, więc powiem Ci, że mam taki sam kaszkiet chyba.

Heidi pisze...

Ja rowniez dziekuje wszystkim za mile slowa.
Buty postaram sie na dniach dolaczyc solo
Tommi Heyduk no jest juz nas dwoje :)