czwartek, 23 sierpnia 2012

New Love czyli Conversy

jjj
Dodaj napis






6 komentarzy:

maja pisze...

super zestawy,chyba sobie zgapie niektore :D

Galja pisze...

Zestawy pierwsza klasa. Te buty pasują do wszystkiego:-) Spodnie rurki, jeansy, ekoskórzane, woskowane, szorty jeansowe, khaki spódniczka/spodenki...Bluzy,marynarki,bokserki,białe koszule,długie sukienki, nawet z koronką fajnie sie komponują...Czy jest coś do czego nie pasują?Oczywiście pomijam takie wyjątki jak: sukienki boho w kwiaty,a tak w zasadzie obuwie uniwersalne. I co najważniejsze: wszystkie 3 mamy je w szafie:-)

Galja pisze...

Jedyne czego potrzebuje do conversów to bluzki z numerem :-) najlepiej gdyby był 77, bo to mój magiczny rocznik:-)

maja pisze...

ja nosze conversy zdecydownie za rzadko,chyba czas to zmienic ;)

P.S.pani admin,czesto mam klopot z rozszyfrowaniem tego slowa do wpisania przed wyslaniem komenta,mozna to jakos zmienic? ;)

Heidi pisze...

No, mejklove, gdzie sa twoje chucksy?

Galja, to ma juz chyba wszystkie zestawy przetestowane, a jeszcze raz tyle nowych pomyslow w glowie :)

Galja pisze...

Hiiii ;-) Nie więcej pewno jak Ty:-) MAja koniecznie musisz to zmienić. Poprpstu-wkladaj conversy do wszystkiego;-) U nas cały czas był upał,wiec raczej nie chadzalam w nich,ale dziś temperatura spadła, i od razu hyc!
MAja,ja sobie klikam w zakręconą strzałke i tak dlugo klikam,aż wyraz udaje mi sie odczytać i przepisać bezbłędnie:-)