czwartek, 13 czerwca 2013

Inspired by: DAISY'S HEELS

Jej styl można by nazwać minimalistyczny, ale w zadnym wypadku nudny, ponieważ zawsze w swoich stylizajcjach ma jakiś high light na zapleczu. Zaskakuje nas rożnymi materiałami, wzorami, kolorami. Co mi się podoba, ze pomimo tych małych niespodzianek (ale jakże efektownych) nie jest przebrana. Jej zestawy są zawsze gustowne i ze smakiem. Mozna by wręcz powiedzieć, ze na każdą okazje.
Sam jej blog jest jak jej styl ubierania czyli wszystko dobrze przemyślane, poukładane, tło na zdjęciach dosyć minimalistyczne, a teksty zawsze na temat.
POLECAM!


4 komentarze:

Galja pisze...

Też mam posta o niej na blogu:-) bo mnie zachwyca! jedne co mnie zasmuciło,to,że laska jest ode mnie o 15 lat młodsza. Poprostu mialam zrypany dzień przez to info...15 lat...

Galja pisze...

12 luty 2013 http://two-ladies-all-about.pl/?p=6256

Heidi pisze...

A pamietam ten post. Czy ty mi chcesz powiedziec ze ta panna ma ponizej 20 lat? :o

galja pisze...

Przepraszam, pomylilam się, laska jest o 16 lat młodsza ode mnie, nie 15 ;-) Ma 20 lat http://daisysheels.blogspot.com/search?updated-max=2013-04-22T20:15:00%2B02:00&max-results=7