czwartek, 2 stycznia 2014

Święta, święta i po....

... i po święta (ch), albo ...i trzeba zabrac sie do roboty ;)
Święta 2013 zlecialy mi, mozna by powiedzieć, dosyć abstrakcyjnie,  pomimo, ze cierpialam na niedosyt internetu. Ale po długich obserwacjach i relacjach,  doszlysmy z Galja do wniosków, ze trzeba wrócić do starych korzeni, zerwac z nudą i zwiedzić Warszawę,  a najlepiej pod lv, bo ... trzeba zabrać się do roboty.  A wszystko to co sie przerobiło, opublikowac w projekcie. Tematyką juz sie podzielilyśmy, było krótko i na temat. Ja przerabiam temat abstakcyjnej starszyzny (mianownik: zarostos pospolitos), a Galja bedzie obracac tematem: astra młodzież (mianownik: opanowus zajebistus). Także moi drodzy; nigdy nie mów nigdy, a jednak temat będzie trzeba przerobić!

6 komentarzy:

Galja pisze...

Nie wytrzymam!Daje Ci Pulitzera! :-))) Wprost Chujowe to:-) a wiesz,że to komplement:-) pomysł z Warszawą Tyotą Yaris bardzo mi sie podobać;-) i promis,moge tam spedzić z Tobą nawet 3 dni w poszukiwaniu Towaru Roku ;-) choć spotaknie Twarów,ktore mamy zamair szukać rowna się z wygraną w totolotka ;-) Dzisiejszy dzień podsunął mi taka teze: to co najlepsze w życiu - jeszcze PRZED nami:-)))

Heidi pisze...

Jeszcze WSZYSTKO przed nami, a w zyciu wszystko nas spotka.

Heidi pisze...

Jeszcze WSZYSTKO przed nami, a w zyciu wszystko nas spotka.

Galja pisze...

Nie tylko nuuudaaa? ;-)

maja pisze...

omg,chyba nie bardzo rozumiem,jedyne co udalo mi sie wylowic,to ze bylyscie w wawie (albo i nie :P ) hahahaha :D

Galja pisze...

Majeczka, w Wawie nie bylyśmy,ale namówiłam Heidi aby tam pojechać, a zresztą nie namówiłam,a dala sie sama namowić ;-) po obejrzeniu Abstrachuji (youtue);-) Reszta na priv, bo działani są tajne:-) ale obiecuje,że zostaniesz w nie wciągnięta:-) Bo, i dla Ciebie zostawilyśmy smakowity kąsek:-) Hahahah PS Teraz to już pewno NIC nie zrozumiesz,ale obiecuje wyjaśnie ja czy heidi wszystko:-) Najpierw wejdz na youtube i wpisz Abstrachuje :-)