wtorek, 11 lutego 2014

style crush: Kim Kardashian



Kim Kardashian można kochać lub nienawidzić całym sercem.  Bez względu na uczucia, jakimi darzymy celebrytkę, nie można jej odmówić jednego ? seksapilu i aury jaką roztacza wokół siebie. Kim zawsze wygląda pięknie, seksownie i świeżo.  Gdy pojawia się na czerwonym dywanie jest idealna od stóp do głów. Jej twarz to jedna z tych rzeczy, które hipnotyzują przy pierwszym spotkaniu.
Każdy wie, że Kim ma piękne oczy. Jej niesamowite spojrzenie jest zawsze podkreślone makijażem w stylu smoky eye.  Celebrytka słynie również z niebotycznie długich rzęs, jednak by uspokoić wszystkie zazdrosne kobiety? nie jest to dar natury. Kim uwielbia sztuczne rzęsy, które nosi na okrągło. Jak sama podkreśla ?korektor, tusz do rzęs oraz eyeliner to jej niezawodni sprzymierzeńcy.
zrodlo. http://www.bigcity-look.com/








I to co tygryski lubia najbardziej czyli marynarka, t-shirt i jeansy!










5 komentarzy:

Galja pisze...

Jestem dziś Kim z pierwszego zdjęcia:-)

Heidi pisze...

Bardzo fajna Kim a jakie buty?
Ja kiedys chetnie chodzilam jako druga Kim...musze sobie przypomniec ta kim ;)

Galja pisze...

Edit: drugie foto:-)Nie zauważylam,że pierwsza to portret. Jeansy poszarpane,biała koszla.Buty: Camelowe botki na koturnie. Moja ulubiona Kim,to w sukience w paski:-) na lato.

Heidi pisze...

Tak w sukience!!! Chociaz to zdjecie w zielonych spodniach (chyba na lotnisku) tez mam juz na kompie od dluzszego czasu.....a zielonych spodni ni mam ;p

Galja pisze...

Ja na blogu mam wpis o Kim z 2011 roku http://two-ladies-all-about.pl/?p=1640 Lookniej sobie, też są khaki spodnie, choć troche inne.