czwartek, 24 kwietnia 2008

Niby nic...

Niby nic, ale tak wlasnie lubie. Ostanio uwielbiam sukienko/tuniki i moglabym je kupowac tonami. Ta upolowalam na przecenie w h&m. Czailam sie na nia juz od jesieni, ale wtedy z niej zrezygnowalam. Nie ma tego zlego, coby... warto bylo poczekac, bo kupilam ja o 50% taniej.
Jedynie czego mi brakuje w tym zestawie (na tym zdjeciu) to dlugiego naszyjnika z jasngo drewna po mamie. Na chlodniejsze dni ubieram kurtke skorzana i jakis szal niedbale zarzucam.
darmowy hosting obrazków
tunika hm
czapka h&m
torba zara
buty c&a

9 komentarzy:

My Taste Of Honey pisze...

Wyglądasz absolutnie fantastycznie w tym stroju! Wszystko - sukienka, buty, torba, beret - przegenialne! ! !

dulcynea pisze...

Ślicznie! Tak prosto, praktycznie, ale oryginalnie. Szaro, ale wiosennie. Bosko, po prostu ;)

Sara.Sumi pisze...

Ładny zestaw, taki prosty, ale z czymś:)
Dodaje do linków, jako, że bywamy u siebie;)

styledigger pisze...

Świetny zestaw! Baaaardzo stylowy minimalizm. Pozdrawiam i dodaję do linków:)

ROBOTS pisze...

you have always great style.

czerwone rajstopy pisze...

ja też ostatnio mam bzika na punkcie tuniko - sukienek [bo jak to nazwać inaczej;P]
bardzo fajny zestaw:D

Pomysłodajnia pisze...

slicznie wszystko polaczylas:)
botki czapa i ta tunika :)
chcialo by sie powiedziec:bravissimo:)

kasiaczek pisze...

Super zestawik. bardzo ladna tunika i butz. Ja tez w koncu musze sie wybrac na lazenie po sklepach, bo przez ten wyjazd troche wypadlam z rytmu,

Heidi pisze...

Dzieki za mile slowa.
Do zobaczenia 8.5, bo mnie przeprowadzka czeka :)