piątek, 11 kwietnia 2008

Ostatki

Podobnie jak Dulcynea doszlam do wniosku, ze czas leci, a ja jeszcze chcialam pokazac moj zestaw zimowy, no zimowo-wiosenny.
Zdjecie bardzo zimowe czyli kurtka pilotka, wielki szal (takie jak lubie) i czapka (rowniez taka jak lubie). Kolejne zdjecie prezentuje to co znajduje sie pod kurtka czyli w roli glownej jeansowa sukienka i odrobina brazu.
Powiedzmy, ze to takie moje "rzucenie Marzanny do rzeki" ;P
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków
kurtka zeeman
sukienka zeeman
szalik orsay
czapka promod
torebka orsay
buty ?
pasek c&a

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo efektownie wyszło Ci to rzucanie marzanny. Lubię taką kolorystkę.
P.S. U nas dzisiaj tak zimno, że chyba w tym zimowo-wiosennym zestawie i tak byś zmarzła.

Alice pisze...

super zestaw w pilotce i czapce! Natomiast na drugim zdjęciu zauważyłam, że masz świetną modną fryzurę! Bardzo mi sie podoba! :)

jakubowa pisze...

masz świetny szalik; dokładnie taki, jaki marzy się mnie!
no i fryzurę masz, taką, jaką ja chcę mieć.
zzieleniałam z zazdrości!

magia1980 pisze...

Fajne zestawy. bardzo ładnuie wyglądasz. Szkoda że tak mało widać szczegóółów na zdjęciach. Co to za torebka na zdjęciu nr1?

My Taste Of Honey pisze...

Bombowe kozaki i torba :) no i cała kolorystyka jest przefajna! Bardzo mi sie podoba!

ROBOTS pisze...

OMG! Loved the pockets of the post past!

Heidi pisze...

Magia torebka kupilam w orsay i postaram sie nastpnym razem o wiecej szczegolow.
Co do fyruzy to juz dawno nie jest taka jak powinna, pora na nowe ciecia.
Dziekuje za mile komentarze. Pozdrawiam.

Sara.Sumi pisze...

ten zimowy komplet z kurtką pilotką po prostu powala:) i kozaczki przepiękne!

domm pisze...

Dla mnie bomba.
Trafnie dobrana kolorystyka.
Czekam na dalsze zdjęcia :)

dulcynea pisze...

Wszystkie dodatki są super, zwłaszcza torebka!

Klaudia pisze...

Podoba mi się kolorystyka w obu zestawach :) Poza tym, fajny wystrój mieszkania, lubię surowe wnętrza ;)

kasiaczek pisze...

Supe sukienka i bardzo dobrze dorane ubrania:)