czwartek, 8 maja 2008

Niby hippi

Przeprowadzka sie pomalu konczy, a ja moge zaczac ponownie prowadzic moja "szafe".
Jeszcze pod koniec zimy zakupilam sobie dwie spodnice w stylu hippi i teraz gdy pogoda na to pozawal mogla bym je nosic bez konca w roznych zestawieniach. Kupilan je w new yorker, do ktorego nigdy nie wchodze, bo juz pare razy zawiodlam sie na ich jakosci (zobaczymy jak to bedzie w przypadku moich nowych zdobyczy). Idac przez miasto na autobus, na moje szczescie na wystawie zauwazylam swietna dluga podnice hippi z jeansu. Oczywiscie musialam wejsc, przymierzyc i kupic. Na moje drugie szczescie wisiala tam jeszcze druga dluga hippi spodnica, tym razen biala z bawelny, taka jaka zawsze chcialam. Na i teraz mam trzy w mojej szafie. Nie, nie pomylilam sie, mam jeszcze jedna z zeszlego roku o kolorze ciemniej zieleni (c&a).
Jako pierwsza prezentuje biala.
darmowy hosting obrazków
Dodaje rowniez drugie zdjecie, poniewaz
a) na nim lepiej widac kroj spodnicy
b) bede szczera, poprostu mi sie podoba :)
darmowy hosting obrazków
kurtka xanaka
bluzka c&a
spodnica NY
karale po mamie
pasek c&a
okulary kult

11 komentarzy:

Paulin pisze...

ale super! aż mnie zainspirowałaś, już mam pomysł ;-)

kasiaczek pisze...

bardzo fajne ciuszki:) super:)

Gośka pisze...

uwielbiam tego typu spódnice :) :)
lecz tak jak piszesz dopiero teraz pogoda pozwala na chodzenie w takiego typu spódnicach :) bo nienawidzę kiedy wieje wiatr a ja w takiej spódnicy idę przez miasto ;)

Klaudia pisze...

Czy u Twego boku ponownie ta torebka z Orsayu :)? Uwielbiam wielkie torebki , a twoja prezentuje się znakomicie.

domm pisze...

świetna spódnica.
Może w końcu przekonam
się do długich?
Bo Twoja wygląda świetnie.

Alice pisze...

Bardzo ładne zestawy:) Ale szkoda, że zdjęcia na blogu są takie malutkie;)

Pozdrawiam, Alice:)

Anonimowy pisze...

swietne zdjecia! bardzo mi sie podobaja! spodnica piekna:)

Unknown pisze...

hiiiiiiiiiii beautifull lady

i saw your blog and i get awesome information ,
i tell you seriously ,
no sentences or no words i get to write after i saw your blog , nice blog , i suppose are you very busy with your work ,these lines is saying by your work , nice work you have done.

keep it up in forward direction

god bless you
take care
have a good day
sweet dreams
god bless you
i hope i get reply from you
and
keep in touch byeeeeeeeeeeeeee

My Taste Of Honey pisze...

JA też mam w miarę nowy nabytek długą spódnicę, której jeszcze nie miałam na sobie...chyba jesteś moja inspiracja:)

Shifty pisze...

Spódnica jest boska! a jeans i szeroki pas są do niej stworzone!! Cudnie!! Choruję na takie lustrzane okulary! :)

Sara.Sumi pisze...

ładnie wyglądasz w tej spódnicy. ja jestem za niska na takie długie...
drugie zdjęcie świetne!