niedziela, 17 lipca 2011





Chciałbym Wam przedstawić Matylde. Matylda jest laleczka "zamknięta" na zdjęciu w naszyjniku. Matylda należy do najbardziej mi cennych błyskotek w mojej szkatułce... również mentalnie, ponieważ dostałam ja od bliskiej mi osoby, którą serdecznie pozdrawiam.

Ich möchte euch meine Matylda vorstellen. Matylda ist eine Puppe, die fotografiert und im Anhänger geschlossen worde. Das war ein Geschenk von eine Person, die mir sehr nah steht und die ich sehr herzlich grüßen möchte...






















10 komentarzy:

the-blondes-pancakes-of-fashion pisze...

Dzięki wielkie za komentarz;) Zakochałam się w Twoim lakierze do paznokci-OBŁĘDNY;D
Będe obserwować;)


the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

EevvaStyle pisze...

dziękuję za tak miły komentarz:) pierwsze zdjęcie cudne:)

Jamie-Lee Burns pisze...

I Loooove your outfit, that green skirt just pops!

maja pisze...

Ty wiesz,ze fajnie ;)
Buziam :*

Anula pisze...

Matylda bardzo sympatyczna! Świetna spódniczka!!

sou pisze...

Laleczka z naszyjnika przypomina mi odrobinę Koralinę - taki film, mnie przeraził, choć ponoć jest dla dzieci, o dziewczynce zamienianej w laleczkę :) Do Twojego imienia tym bardziej mi to pasuje :D

Śliczy pierścionek :)

buziaki

Martyna. pisze...

cudowny naszyjnik :)
zapraszam, zaczynam dopiero, może jednak coś ci się spodoba :)

EwelinAneta pisze...

dziękujemy za komentarz,
cudowny pierścień ;-)

Heidi pisze...

Dziekuje za tak mile komentarze, pozdrawiam.

палаорп pisze...

I love this outfit: so casual but at the same time so beautiful. And the necklace is amazing=)