czwartek, 27 września 2012

For my Annalein :*

Gdy siadasz wieczorem w fotelu,
gdy nie masz nikogo przy sobie,
Pamiętaj, że ja – kochana Aniu,
Zawsze będę przy Tobie..
Choć może jestem naiwna,
I zbyt wiele mam wyobraźni ;)
Choć może i jestem dziwna,
lecz ufam w siłę przyjaźni…
Bo miłość często zawodzi,
Nienawiść niszczy człowieka,
Przyjaciel albo odchodzi,
Albo pamięta i teskni z daleka…

***

Czym jest właściwie przyjaźń

dowiedziałam się,
gdy zaczęłam dzielić się wszystkimi sekretami właśnie z Tobą.
To właśnie Ty znasz mnie na pamięć.
Z Tobą mogę gadać o wszystkim.
Tobie mogę się wypłakać na ramieniu
i z Tobą mogę iść dalej przez życie.
Dziękuję Ci za to.


:*




2 komentarze:

Galja pisze...

KArito, sie popłakalammmm, się popłaklam, jak dziecko.......DZIEUJE CI SIOSTRO!

Galja pisze...

A taką zawieszke dziwkarską musimy sobie strzelić!!!!;-) Razem we 3 z Majką:-)