sobota, 29 września 2012

Primark-My Own Wish List

Moje następne plany shoppingowe, mój cel  to primark.
Byłam tam raz i czułam się jak w raju dla zakupoholiczek ;)
Łatwo jest tam przegiąć z zakupami, można szybko popaść w rausz zakupowy i stracić kontrole, ale pomimo wszystko, mam w planie tam wrócić ;)
Żeby nie wpaść w obłęd , zrobiłam sobie wish list by primark :P

Mianowicie:

- Carmelowy płaszcz
- gruby, bordowy sweter
- Oversize bolero (w tym stylu) 
- ??? ( pozwalam sobie na jedna rzecz niezaplanowana)

***
A to moje male wspomnienia z ostatniego razu....ehhh...

;)




5 komentarzy:

maja pisze...

zabierzesz mnie ze soba? :P kiedy mialysmy jechac?
pokaz zakupy bardziej szczegolowo,bo teraz nic nie widac! :)

Heidi pisze...

Może w jakiś piątek? Inaczej nidam rady, jedynie co to może by i się udało wziac nadgodziny, czyli o 14-15 godz. mogłybyśmy jechać :D

maja pisze...

okejos :) to sie jeszcze zgadamy dokladnie :)

Galja pisze...

Ja też kcem bolerkowy sweterek!:-)

Galja pisze...

widze dwie bluzki w paski:-)