sobota, 25 stycznia 2014

Sk8ter Grl.


Kiedy czytasz ten post, ja siedzę pod stołem i szczekam ;)
Dlaczego?
Na ostatnich zakupach z Mejklofff, rozmawiałyśmy nt spódniczek typu sk8tej. Moja opinia była taka, ze tylko dla szczupłych i długonogich, czyli nie dla mnie. Kropka! No, chyba nie ciężko jest się domyśleć dlaczego szczekam pod stołem (tak, mam już jedna w szafie)....ale zdania nie zmieniłam. Umówmy się ze moja ostatnia wypowiedz jest nieco elastyczna ... i dodaje,ewentualnie tylko w kombinacji z obcasem/koturna. 























3 komentarze:

Galja pisze...

A mnie zastanawia tytuł wpisu.Czemu skejtowa dziewczyna? Mało ma to chyba wspólnego z tym skrótem? Jak już to It-girl! :-)

Heidi pisze...

Bo te spodnice/ten kroj sie tak nazywaja. tu chodzi w sumie tylko o ta spodnice a nie o te dziewczyny. Tak sie nazywaja, nie pytaj dlaczego...bo nie wiem.

Galja pisze...

Myślałam,ze jak napisalas Girl, że chodzi ci o dziewczyny