poniedziałek, 24 lutego 2014

Neon.



Podobno kolory neonowe wychodzą z mody...podobno, a maja je zastąpić pastelowe, które mówiąc nawiasem (i moim skromnym zdaniem) różnią się od tych co były modne jakiś czas temu, ale o tym możne innym razem. Powracając do tematu, kolory w odcieniach neonu spodobały mi się od razu, ale moja odwaga tez ma granice. Pozwalałam sobie "zaszaleć" kupując/nosząc dodatki w tym odcieniu np. szale, biżuterie etc. Chociaż znalazłam parę fajnych zestawów na polyvore, które nie kończą się na dodatkach.





4 komentarze:

Galja pisze...

Jak przeglądam szafe to neony mam letnie typu szalik letni, spodenki, t-shirt. Nie mam nic neonowego na zime. Choć spodobał mi sie sweter jeden nonowy,ale na kimś, ja w nim, no chyba niebardzo, i po jednym dniu podobania się zapomniałam o nim :-) . "Zbliżamy sie do pasteli" to zdanie zapamiętałam sobie na zawsze:-) Ja już jestem na tym etapie,ze podbaja mi sie rzeczy w ktorych dobrze wyglądam, i tą maksymą sie głownie kieruje i dobrze mi z tym:-)

Heidi pisze...

wiesz co, na zime tez mam malo rzeczy w tych dcieniach (neon to kolot czy odcien koloru) ale na lato w zestlym roku bylo to moje male must have. w tym roku zblizam sie do pasteli, ale nie tych bladych tylko "soczystych"

Galja pisze...

Mnie sie też podobają pastele jakie proponuje np. Burberry na ten sezon.

Heidi pisze...

Burberry ??? Dawaj posta na bloga :D