niedziela, 9 marca 2014

Teścik.

http://www.arealme.com/16types/pl/



A oto co mi wyszło ;)

Filozof - Żyje we własnym idealnym świecie.
Jesteś idealistą. Jesteś wierny własnym wartościom i wobec ważnych dla ciebie osób. Chciałbyś żyć w świecie pasującym do twoich wartości. Jesteś ciekawy świata. Zawsze potrafisz znaleźć dodatkowe możliwości i doprowadzasz do realizacji pomysłów. Starasz się zrozumieć innych i pomagasz im rozwinąć ich potencjał. Jeśli to nie stoi w sprzeczności z twoimi wartościami, jesteś elastyczny i potrafisz zaakceptować innych.

4 komentarze:

Galja pisze...

O dżizas!:-))) Patrz co mi wyszło, a test zrobilam naprawde rzetelnie! Cytuje:"Zarządca - Utrzymuje wszystko w ładzie i porządku.

Jesteś realistą i praktykiem. Jesteś także twardy i stanowczy. Zaczynasz działać, jak tylko podejmiesz decyzję. Jesteś dobry we wdrażaniu projektów oraz mobilizacji wszelkich sił i osób do ukończenia działań. Chcesz osiągać swoje cele w najbardziej efektywny sposób. Dobrze sobie radzisz ze wszystkimi szczegółami. Masz swoje jasno sprecyzowane standardy i trzymasz się ich, mając nadzieję, że inni również je osiągną. Niezachwianie trzymasz się swojego planu.

Znane osoby o typie ESTJ: Saddam Hussein, dyktator Iraku".

Galja pisze...

Przeczytałam raz jeszcze i ...to cala JA w pracy. Cała ja. A szczególnie od kiedy pracuje sama, od 2012 roku. Już wiem dlaczego ostania moja stażystka dwa razy sie popłakała, ale raz w podzięce.Piereszy raz, bo zawaliła 3 terminy,i wziełam ją na rozmowe, taką męską.Skonczyło sie na łzach,kazalam sie iśc umyć,i zabrać dupe w troki i do roboty. Opowiem Ci,bo to długa historia,ale bardzo przyjemna. Taki mini serila sie zrobił. Także, ten tego...to co wyszło w teście to...prawda.

Heidi pisze...

Dlatego wkeilm ten test, bo to jestem cala ja!!! Az musialam pare razy przeczytać, bo nie wierzyłam.

Galja pisze...

Ale zauważ,że te opinie NIE WYKLUCZAJĄ się :-) że to moze byc charakterystyka jednej osoby, i "pocięta" jest na części ;-)